Táňa Terberová 24. v Dubai Crown Prince Ladies Cup - 90km

14.03.2016 22:46

Táňa Terberová s 11letým valachem SAHRA RAZEEL dojela na skvělé pozici v prestižním závodě na 90 km v Abu Dhabi průměrnou rychlostí 22,94 km/h v čase 3:55:24, ve třetím kole 23,81 km/h. Startovala pod českou vlajkou za stáj Jumeirah Stables

V cíli čas vstupu do veteriny 9:07 minut, což je výborné vzhledem k tomu, že čelo závodu sice dosáhlo průměrné rychlosti téměř 30 km/h, ale u mnohých za cenu zklidňování koní na hraně limitu.

Táňa byla ochotná podělit se o své bezprostřední dojmy ze závodu: 

Právě jsem přijela z DIEC, co na to říct, dojmy samozřejmě úžasné. Starají se tu o mě jako o vlastní a koníka jsem dostala už od pohledu perfektniho. Kdyžjsem se podívala na jeho FEI výsledky, došlo mi (a správně), ze to asi není kůň na dlouhé tratě (160 nikdy nedokončil). Na kratších si vedl lépe. Bohužel z konce roku 2015 a roku 2016 tam neměl nic, takže jsem předpokládala, že se zúčastnil národních.
Zkusila jsem si ho den před závodem na krátký cval a byla jsem upozorněna, jak mám jet a že ho mám mít neustále na otěži.Hlidala jsem si tedy, abych ho celou dobu cítila na konci otěží.
Na první kolo mi byla doporučena rychlost 23, 24, 25 km/h (na trase, bez započtení vstupu), myslím, že jsem to dodržovala.Veterinu prošel úplně v pohodě. V druhém kole jsem trochu zrychlila (chytila jsem se skupinky), což se projevilo na následujícím vstupu do VG, kde jsme čekali přes pět a půl minuty (což na tohoto konkrétního koně bylo dost).
Rechecku jsem se bohužel nezúčastnila, ale myslim, ze konik vypadal moc dobře. Ke konci druhého kola sice už začal projevovat menší únavu (ale stále se se mnou tahal a z pohledu přihlížejících musel stále vypadat úžasně... uši nahoru a šlapalo mu to), ale pořád běžel krásně.
V posledním kole jsem chtěla nahánět, ale byla jsem uklidněna, že daleko přede mnou ani za mnou nikdo neni, takže si mám najit pohodlné tempo (kolem 24 km/h) a prostě si to užít. 
Jsem spokojená, byla to nádhera a zítra asi startuju zase... 

 

VÝSLEDKY:

 

  1. Mira Jasim Mohd Al Ansaari - MISTER MI , prům. rychlost 29,45 km/h, 3. kolo 34,5 km/h, čas 3:03:22
  2. Aya Abdul Reda -      HISSANE AL AWAL , prům. rychlost  29,35 km/h, 3. kolo 34,56 km/h, čas 3:03:59
  3. Sh Futaim b.R. Al Makt. SPLENDACREST        pr. rychlost  29,11 km/h,  3. kolo 35.12 km/h, čas 3:05:31
  4. Nouf Abdul Reda Ali - OLFORD MR                  pr. rychlost  29,09 km/h,  3.kolo  35,84km/h,  čas 3:05:39
  5. Amy Louis Mc Auley - SOULETOILE DE SOMMANT  pr. r.   28,99 km/h,   3. kolo 33,09 km/h, čs 3:06:15
 
Startovalo 111 dvojic, dokončilo 65, elim. 49
 

ELIMINACE:

  • 42 - nepravidelný chod
  • 1 - nepravidelný chod a metabolika
  • 1 metabolika a invazivní ošetření
  • 3 FTC
  • 1 -  DIS (ground jury)
  • 12 - ME
  • 3 - RET
  • 1- kulhání
  • 1 - out of time
Pozn. 
Dnes (15.3.) Táňa opět startuje,  v Dubai Crown Prince Ride CEN 100km, 
opět pod českou vlajkou a za stáj A Jiad Stables na koni GHEERULLA EINSTEIN